Zvanu centra galvenie uzdevumi: aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana, datu bāzes pārvaldība, tirgus izpēte, socioloģiskie pētījumi, kredītu kontrole.
Pirkumu kontrole Mārketinga pētījumu organizēšana un ieviešana, lai noteiktu sniegto pakalpojumu vājās un stiprās puses, rezultātu apkopošana un analīze.
Pārdošanas pa telefonu Aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana.
Datu bāzu pārvaldība Datu pārbaude, atjaunināšana, pielāgošana, noteiktu uzdevumu veikšana.
Tirgus izpēte, socioloģiskās aptaujas Aptauju sagatavošana, atskaišu veidošana, rezultātu analīze.
Kredītu kontrole Atgādinājums par maksājamajiem.
Problēmu reģistrēšana Problēmu un sūdzību reģistrēšana.
Administratīvais darbs Atbildes uz klientu jautājumiem, īsziņu sūtīšana, korespondences apstrāde.Atgādinājumi un reklāmas zvani.
To improve browsing quality, we use cookies on this page and collect personalized information for statistical purposes. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies. However you may visit Cookie Settings to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.