Zvanu centra galvenie uzdevumi: aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana, datu bāzes pārvaldība, tirgus izpēte, socioloģiskie pētījumi, kredītu kontrole.
Pirkumu kontrole Mārketinga pētījumu organizēšana un ieviešana, lai noteiktu sniegto pakalpojumu vājās un stiprās puses, rezultātu apkopošana un analīze.
Pārdošanas pa telefonu Aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana.
Datu bāzu pārvaldība Datu pārbaude, atjaunināšana, pielāgošana, noteiktu uzdevumu veikšana.
Tirgus izpēte, socioloģiskās aptaujas Aptauju sagatavošana, atskaišu veidošana, rezultātu analīze.
Kredītu kontrole Atgādinājums par maksājamajiem.
Problēmu reģistrēšana Problēmu un sūdzību reģistrēšana.
Administratīvais darbs Atbildes uz klientu jautājumiem, īsziņu sūtīšana, korespondences apstrāde.Atgādinājumi un reklāmas zvani.