Zvanu centrs

Zvanu centra galvenie uzdevumi: aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana, datu bāzes pārvaldība, tirgus izpēte, socioloģiskie pētījumi, kredītu kontrole.

Pirkumu kontrole
Mārketinga pētījumu organizēšana un ieviešana, lai noteiktu sniegto pakalpojumu vājās un stiprās puses, rezultātu apkopošana un analīze.

Pārdošanas pa telefonu
Aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana.

Datu bāzu pārvaldība
Datu pārbaude, atjaunināšana, pielāgošana, noteiktu uzdevumu veikšana.

Tirgus izpēte, socioloģiskās aptaujas
Aptauju sagatavošana, atskaišu veidošana, rezultātu analīze.

Kredītu kontrole
Atgādinājums par maksājamajiem.

Problēmu reģistrēšana
Problēmu un sūdzību reģistrēšana.

Administratīvais darbs
Atbildes uz klientu jautājumiem, īsziņu sūtīšana, korespondences apstrāde.Atgādinājumi un reklāmas zvani.

Atgādinājumi un reklāmas zvani.

Sazinies ar mums: